watLief, voor hippe en groene kinderen

watLiefFans van watMooi kunnen vanaf nu ook hun kinderen in verantwoorde kleding steken, nu deze groene fashionshop er een klein zusje bij krijgt. Kinderwebwinkel watLief verkoopt vrolijke en originele items, gemaakt met respect voor mens, dier en milieu. De verantwoorde papa en mama slaan dus twee vliegen in een klap: leuke kleding voor de kinderen én een bijdrage aan een mooiere wereld.

Na de succesvolle introductie van watMooi in 2006, merkte oprichter Joke Bom dat het tijd werd voor de volgende duurzame stap: een winkel gespecialiseerd in kinderkleding met een duurzaam karakter. Joke Bom: “Omdat onze klanten steeds vaker vroegen naar verantwoorde kinderkleding, kwamen we op het idee om een tweede webshop te openen. watLief laat zien dat ook voor kinderen hip en verantwoord prima samen gaan.”

watLief richt zich met haar kleding en accessoires op baby’s en kinderen van 0 tot 8 jaar. Handig is dat bij alle kleding de Hollandse maten staan vermeld. In het hippe assortiment bevinden zich onder andere merken als Hopsan, dweezilsfriend, Snuglo, mundo melocotón en de ecologische lijn van Sophie de Giraf.  Bovendien ondersteunt watLief dierenwelzijnsorganisatie WSPA en ontwikkelingsorganisatie Plan Nederland door de exclusieve verkoop van deze goede doelen kinder t-shirts.

watLief #2Vivian Joore, mede-eigenaar van watLief: “We zijn er trots op zulke mooie labels met echt originele én duurzame kleding te kunnen voeren. Wat je bij ons koopt, zul je niet op iedere straathoek terugvinden. Alles is met zorg geselecteerd en op een eerlijke manier gemaakt.”

Lees meer:
Kinderen met een hond bewegen meer
Webwinkel met uitsluitend kindertijdschriften
Efteling populairste dagje uit

About Mira Ahles

Getrouwd met Rikkert en moeder van 3 dochters: Janne (7 jaar), Robin (5 jaar) en Dide (3 jaar). Sinds deze zomer zijn we verhuisd van het stadscentrum naar het platteland. Een heel nieuw avontuur...

Check Also

Maak het! Met je creatieve webwinkel

Er is veel vraag naar unieke, handgemaakte producten en er is grote behoefte om zelf …