Nieuwe soap: Herken de beller

Telfort heeft de-eerste-enige-echte-Nederlandse-online-Telco-soap ontwikkeld: “Herken de Beller”. In een serie korte afleveringen, persiflages op bekende soaps als ONM en Goede tijden, slechte tijden, confronteert Telfort de kijkers steeds met andere, herkenbare soorten belgedrag. Allemaal situaties die uit het leven gegrepen zijn en die op een herkenbare, grappige manier tot bewustzijn voor de kijker leiden. Dit alles natuurlijk met een dikke knipoog naar de soaps die wij allemaal kennen.

Waarom?
Telfort heeft producten en diensten voor mensen die sociaal contact met vrienden,  familie en kennissen erg belangrijk vinden en die een goede kwaliteit voor een supervoordelige prijs zoeken. Onder de klantenkring van Telfort zijn ook veel vrouwen en moeders van jonge kinderen. Telfort wil deze klanten erop wijzen dat bewustwording van je eigen belgedrag ertoe leidt dat je aan het eind van de maand niet voor verrassingen komt te staan, zoals een (te) hoge telefoonrekening. Daarom ontwikkelde Telfort de BelBewust-diensten, die klanten gedurende de looptijd van hun belbundel inzicht geven in hun belgedrag en de opbouw van hun belkosten.

Men zegt weleens dat de realiteit nog gekker is dan fictie. Geldt dat voor uw belgedrag ook? Bekijk de persiflages en herken de beller! De eerste afleveringen zijn nu te zien op www.Facebook.com/telfort-NL en www.YouTube.com/telfort.

About Advertorial

info@trotsemoeders.nl'
Een advertorial is interessante content die gesponsord wordt door een of meerdere van onze partners. Heb je interesse in een advertorial, neem dan contact op met info@trotsemoeders.nl