K3 – kan het – show [DVD-recensie]

Screenshot 2015-04-06 at 13.23.58K3, zoals we ze nu kennen, met Karen, Kristel en Josje zal over enige tijd een andere samenstelling hebben. Tijdens een persconferentie waarvan TrotseMoeders.nl live verslag heeft gedaan <klik hier voor het verslag en alle informatie> maakten de dames, samen met Gert Verhulst, bekend om op zoek te gaan naar een “nieuwe K3” die ons nog jaren zullen vermaken met liedjes, dansjes, televisieprogramma’s en films.

Opeens werd de show “K3 – kan het” de laatste show in de huidige samenstelling en daarmee is de DVD van deze show een collectors item voor alle K3 fans!

De DVD van deze K3 show is opgenomen in Rotterdam, maar alles shows zijn volgens hetzelfde format. Wij hebben de show in Amsterdam gezien <klik hier voor het verslag van ons bezoek aan deze show> en dezelfde liedjes komen op de DVD voorbij.

Voor kinderen die de show gezien hebben natuurlijk superleuk. Voor kinderen die de show niet gezien hebben, is het bij het meerdere malen zien van deze DVD het stukje waarin kinderen mee mogen doen met bepaalde onderdelen misschien wat afleidend van het kijken en luisteren naar K3 zelf. k3-kan-het-show-dvd-copyright-trotse-moeders-1Voor mijn tweeling, die de show heeft bijgewoond, blijft dit kennelijk wel leuk om te zien, want hij staat inmiddels al voor de vierde keer op…..

De liedjes die er voorbij komen, zijn allemaal bekend bij echte fans. Er zijn ook een aantal medleys en de liedjes zijn en blijven heerlijk om naar te luisteren en vooral om mee te zingen. Ik begrijp het enthousiasme van mijn tweeling om deze DVD meerdere keren per dag aan te zetten en betrap me er op dat ik gezellig met ze mee zit te “handjes draaien” 😉

K3 – kan het – show
Bekijk op bol.comDVD, 75 minuten, studio 100
Bestel deze DVD hier >>>>