Home / Boeken / Doeboek* / Het grote Tekenboek [recensie]

Het grote Tekenboek [recensie]

Een geweldig doeboek boordevol leuke tekenopdrachten en spelletjes. Help de kleine monsters door de doolhof naar hun monsterkoning te gaan. Hoe ziet die er eigenlijk uit? Moeder kameleon zoekt haar tien kinderen. Kun jij ze allemaal vinden in het hoge gras? In dit superleuke tekenboek kunnen kinderen hun fantasie de vrije loop laten, raadsels oplossen en tekeningen afmaken. Veertien tekenaars geven je hier alle ruimte om creatief bezig te zijn. Met zo veel afwisseling is teken- en puzzelplezier gegarandeerd!

Op de voorkant staat: Een geweldig doeboek boordevol leuke tekenopdrachten en spelletjes. Dit prikkelde wat nieuwsgierige kinderen hier in huis en het werd meteen in beslag genomen door de oudste die haar naam erin noteerde. Het grote Tekenboek is een dik boek met vele opdrachten die voor een groot deel helaas (nog) te moeilijk waren voor mijn beide kinderen. Dit hield in dat sommige opdrachten echt onmogelijk waren om te maken.

Dit hield ze overigens niet echt tegen om er niet hun eigen draai aan te geven (zoals inkleuren) en ze zorgden wel dat ze er op een andere manier plezier aan beleefden.

Er waren echter ook wel opdrachten die prima te doen waren en die zorgden voor veel creativiteit.

Het doe-boek is mooi vormgegeven en bevat al talloze tekeningen (voor verschillende tekenaars) die je kunt inkleuren als de opdracht zelf niet lukt. Een ideaal boek voor het echte tekenwonder. Kinderen kunnen hier hun eigen fantasie in kwijt en daardoor kan dit tekenboek garant staan voor urenlang speelplezier.

Mocht je kind niet weten hoe hij of zij de opdracht moet doen kan hij/zij gewoon even achterin het boek spieken voor de oplossing.

Het grote Tekenboek
Paperback, 188 pagina’s, Uitgever: Deltas/Chantecler
Bestel Het grote Tekenboek hier >>>>

About Angela

Mijn naam is Angela, ik ben 37 jaar jong, echtgenote sinds 2002 en moeder van twee kinderen (2007 & 2011). Als kind hield ik dagboeken bij en schreef ik af en toe een verhaaltje. In 2003 begon ik met het schrijven van mijn eerste roman en in 2006 zette ik mijn eerste blogwoorden op internet. Nu, tien jaar later, heb ik vele blogs, column, artikelen geschreven en staan er zo'n twaalf boeken met mijn naam erop in de kast. Naast Trotse Moeders schrijf ik heb ik een eigen blogsite en werk ik aan een nieuw boek.

Op het spel [recensie]

Wanneer een netwerk van mensenhandel wordt opgerold, realiseert special agent Kate Coppola zich dat dit …